Box!

Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere,
Or would it be a waste?
Even If i knew my place should i leave it there?


Tränade box idag med vickan.. trodde jag skulle vara helt död efter det men ICKE! så vi drog en vända ute i gymmet sen också =) inga snygga tjejer nånstans eller så.. torsdagar är nog inte nån bra dag att träna på ur den aspekten.. då var gårdagen mycket bättre =)

Fan va blåsta en del är, satt och såg på kustbevakarna och ssrs på kanal5, en del är ju fan helt blåsta och så motsträvande så det finns inte ord..  Men så länge man är lugn och bestämd så verkar det ju gå bra till slut ändå..
Dom fick prova på pepparspray i dagens program också det verkade ju inte va såå skönt direkt.. satt ju i en bra stund verkade det som. usch!

imorgon är det fredag och då ska jag jobba lite på förmiddagen och sen blir det nog båtmässan på kvällen sen skulle jag tro riktigt najs =) har inte lyckats få en till biljett så jag får la åka själv :P
efter det är det hotet som gäller tror jag =)

Puss godnatt.. glöm inte att se på Californication snart =) 2235 på tv4 :)



Kommentarer
Postat av: Louise

åh, en ny läsare :)

ja dom låtarna är underbara =D

2008-01-31 @ 22:22:10
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Annapanna

Duh, jag såg också det där med pepparsprayen! faan va ont det måste gjort! Det började rinna ur mina ögon när jag såg det haha. Gäller att hålla sig borta från Kustbevakarna helt enkelt!:P

2008-02-01 @ 15:38:46
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Louise

haha jasså? jag som inte ens är nått speciellt kent fan :P

2008-02-03 @ 21:02:20
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0