Gamla Bettan är tillbaka!

Vi är rygg emot rygg
äntligen somnar du
Jag känner en sån lättnad
när musiken går på igen
Har du tänkt på att vi
nästan aldrig lyfter våran blick
från marken


Nu är bilen äntligen klar.. och fin blev den :D
Så jag va ute på en sväng nu precis och sträckte på högerfoten :D
Vart en hel del jobb denna veckan.. Har råkat bli platschef på bygget nere i Gråbo så man har lite extra att tänka på så att säga :P

Mor och far kom hem som planerat och bruna och fina var dom.. Hade velat va i thailand jag med =)
fick lite kläder osv.. inget som man kan använda nu direkt.. va mest shorts typ =)

ja va fan ska man skriva mer? som jag sagt förut så har man massa i tankarna under dagarna men sen vill dom liksom inte ploppa upp när man väl sitter här...
jaja jag orkar inte fundera mer på vad jag ska skriva men jag ska blogga oftare har jag kommit fram till =)

puss tjaop så länge!

image47




Kommentarer
Postat av: Lajnen

Så de passade på att byta högerdörren också förstår jag;)

2008-01-25 @ 23:22:19
Postat av: MackanGedda

ja för fan. dom bytte hela karossen..

2008-01-26 @ 10:17:35
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: christine

Med mig kan du dela alla tankar väl? Kläm fram det bara. Å bilen står på ett oerhört vackert ställe ser jag... längtar till västkusten sjukt mycket!

2008-01-26 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0