Global uppvärmning, Ja tack!

Du blommar upp av ingens frö
i värme varm som slask och snö
Du torkar tår av ingens tröst
och lyssnar tyst till ingens röst

Tycker det snackas alldeles för mkt om det där med global uppvärmning och allt.. men jag tror ändå att världen har sin gång. jag menar likväl som det har varit istider så blir det säkerligen varmare tider om man säger så. Det går liksom i cykler. Förövrigt har jag inte märkt av att det är 25* varmt i januari och jag kan ut och åka båt.. jag hade gärna gjort det...

På tal om det så vore det inte helt fel med sommar nu som sagt.. Glida runt i shorts och bara steka =)
I sommar ska det glassas runt på västkusten.. det kan ni ge er på =) abstinens nu.. va skit längesedan jag va uppe och åkte båt.. ska övertala far min att vi åker upp en sväng sen kanske :D

Va hemma hos SAMBOSARNA Linus och Johan igår i deras nya mansion =) riktigt najs.. lite avundsjuk.. vill också ha eget sådär bara.. sköta sig själv liksom.. har ju en lägenhet i april om jag vill men jag vill gärna kika på den först och se hur det ser ut.. det är en 3a som ligger mitt i stan typ. men man ska ju ha råd att möblera en 3a också.
men det ska nog lösa sig.. eller så får man leta upp nån mindre..

lite sommar teasers:

image48

image49

image50

Kommentarer
Postat av: christine

Ja, en trea är ju lite stort för en person. Jag gillade den sista bilden mest, visste inte ens att du höll dig på land?;) Hehe.. du är välkommen upp till vårat mansion i sommar! låt säga på en öl å några färska havskräftor?

2008-01-27 @ 12:00:11
Postat av: MackanGedda

Haha den sista bilden är på koster.. du vet man måste sträcka på benen ibland :P haha jaop.. fast jag får åka NER isf för bovall ligger söder om hamburgsund =)

2008-01-27 @ 13:52:05
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: christine

Ah eller så har jag sådär 45 läsare per gång :P Så naaae.. inte bara ni. Men bara ni som är duktiga nog att kommentera! Tack!

2008-01-29 @ 18:27:54
Postat av: dusty

det går verkligen urbra för dig att blogga oftare ;)

2008-01-30 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0