ibland kan det vara svårt att hitta på en bra rubrik så idag blir det bara, ....

I parken runt stan
går tankarna lugna och fria
Vinden förlorar sin färg
och skyltarna tänds bakom S:ta Maria
Jag släpper din hand
för ett helt vanligt återfall
för att få nåt förstört
Det var fel som jag sa, det är sant som du hört


Idag klarade lillbrorsan teoriprovet! Grattis till honom...
Sen har det även vart sol idag, det var skönt. Det var bra längesedan man såg solen kika fram en längre stund..
Mor och far däremot dom har ju fan sol varje dag och 35' varmt.. göttegrisar..

Blev ett väldigt kort inlägg idag men nu måste jag laga lite mat!


Förövrigt är det helt sjukt kul att dom får visa sånt här i SVT :D








Ett litet blogg-tillägg!


Satt och kikade på idrottsgalan och kom fram till lite saker..
Johan Rehborg kan inte ha alla hästarna hemma.. sjuukt kul kille :D
Tomas Brolin är fortfarande lika fet
och jag längtar som fan till fotbolls EM!!!

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

åh jag orkade inte kolla klart. var han full eller vad var grejen ?

2008-01-14 @ 19:23:11
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: christine

Hälsa grattis till lillebrorsan!

2008-01-14 @ 21:26:22
Postat av: Drömfabriken

med en tar så lång tid att ladda =(

jaja jag får skylla mig själv

2008-01-15 @ 12:28:19
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: Drömfabriken

va? vem jag är? är jag konstig?

2008-01-17 @ 20:15:43
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0