Oj vad rädd jag var!

Remember when you were young, you shone like the sun.
Shine on you crazy diamond.
Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky.
Shine on you crazy diamond.

Jag vet dusty.. det gick sådär med den saken.. Men igår skulle jag skriva ett men då laggade blogg.se ur, gick inte att logga in! på tal om igår så skickade jag iväg min ansökan till KBV. Sen som vanligt men ändå inte för sent =) Knappade in på hemsidan och hittade inte ansöknings länken.. tänkte vad i helvete är det här nu då lyckades till slut hitta den lite undangömd sådär.. så nu är den ivägskickad.. tack Emma för rättningen till mitt brev!

Japp snart är det båtmässa.. starten på våren! har löst en biljett till imorgon men ska försöka lösa en till. jag menar det är ju smygpremiär imorgon och då bjuds det på öl och vin överallt =) nån som ska med?
Var och tränade igår med vickan =) lite småtrött i armarna idag.. fast jag är ändå rätt värdelös på att träna.. jag står ju bara och tjötar med folk (nu vet jag att robin kommer att säga: det är ju det jag sagt hela tiden). men ska träna idag igen=) BOX. kommer vara helt död på fredag men det är det nog värt =)

läste på fotbollskanalen.se precis

TV4 Sport gör en rejäl satsning på årets allsvenska och det blir en fantastisk premiärmatch när Malmö FF tar emot svenska mästarna IFK Göteborg. Tv-sändningen gör att matchens flyttas till måndagen den 31 mars istället för den 2 april som tidigare gällt som premiärdatum. Matchen startar 19.45.

Oj oj oj vad gött! pilsner och fotboll den 31 med andra ord! =)

Måste kila! timmen är sen! eller tidigt är det ju men jag måste åka till jobbet nu :P


Kommentarer
Postat av: christine

Åh... hur orkar man blogga kl sex på morgonen??

2008-01-31 @ 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0