Rakat ska det va!

Jag har hittat allt man kan tänka sig
I en blå container fann jag dig, eller om du fann mig
Vi har grälat om det där
Det finns saker pengar inte kan ge
Du håller inte med om det, men vi fann varandra
Det bästa i mitt liv har varit gratis


Tjo!

Jobbade igår och fan vad helgen blir kort när man jobbar på fredagar.. helt kass!
men det blir ju pengar utav det så det får la gå bra! Har förresten "köpt" en Macbook Pro äntligen =)
väntar bara på lönen som kommer på fredag..

Igår träffade jag Sofia.. vi degade i soffan och såg på film.. först Kung Pow sen blev det Mr.Deeds.. till slut så blev det en massa youtube-klipp som gluttades igenom alltid trevligt =) rakade mig igår också och har kommit fram till att det är inte hyveln som gör allt utan det är även rakskummet/krämen som gör en hel del.. har American crew's Shaving cream.. riktigt jävla bra.. lent och fint blir det =)
 

Min det är tur att jag är hemma när mor och far är i thailand annars hade aldrig min lillebror klarat sig.. han kan liksom inte sköta sig ordentligt.. liksom vet man att man ska göra något på dagen typ spela innebandymatch (som idag) då kan man inte försova sig när klockan är 13:45 och matchen börjar 14:00.. han kommer inte att kunna ha ett riktigt jobb.. plocka undan efter sig och städa vet han heller inte vad det är..


Kommentarer
Postat av: christine

Jo.. det hade vi kunnat. Antar att du hellre tar de promenaderna med S? :P

2008-01-19 @ 16:20:41
Postat av: christine

.. här uppdateras det inte föööör ofta minsann.

2008-01-22 @ 22:35:27
Postat av: Karrli

Jag har hört att mammor städar men jag vet inte riktigt vad det går ut på;)

2008-01-25 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0