Tillbaka till verkligheten

Solen skulle just gå opp, när vi kom hem till hennes hus
Hon hade städat och gjort fint och bjöd på te och tände ljus
Hon log och sa: "Det är väl rätt okej, vi är nog alla ganska lika

Hej!

Vetefan varför det förra inlägget såg så konstigt ut.. men men..
Som sagt tillbaka till allt vad det innerbär med jobb och sånt =)
Väldigt skönt faktiskt. ska jag va ärlig så längtade jag faktiskt tillbaka till jobbet  när jag var i åre..
på tal om åre så åkte jag faktiskt bil hem istället för tåget.. det var en liten tjej som la huvudet på sned och frågade snällt om Sigge fick åka tåg istället och som den jag är så sa jag självklart får han det..

Så det blev en bilfärd på 82 mil hem.. Jag, Loui, Proxen och Emily åkte i våran bil.. tanken va att vi skulle byta förare då och då men jag körde hela vägen hem istället :P

men nu är jag hemma igen och det är skönt. körde mor och far till Landvetter för en avfärd emot varmare breddgrader Thailand närmare bestämt! så nu är jag home alone med brorsan.. rätt skönt faktiskt.. inget tjat eller såvidare om när man ska städa sitt rum osv.. sålänge allt är tiptop när dom kommer hem så är det lugnt :P

nä nu ska jag sova tänkte jag.. ska även jobba fredag denna vecka.. emot mina principer men vad gör man inte :)













Kommentarer
Postat av: Christine

Tack för att du ringde, det värmde :)

2008-01-13 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0