Date tonight!

Herr Andersson har drunknat 
i ett hav av kaffe latte 
Han är kontinental och originell 
Han är sorglig, men utvald att leta efter sig själv 
Det är vad som gäller 
här i Stockholm

Har kommit in i ett winnerbäck-rus. köper det mesta jag inte har som finns på tradera.. rätt skoj faktiskt!
nu var man då hemma igen efter en vecka i sthlm. Regnigt osv har det vart men ändå, det är allt jävligt gött att komma hem till västkusten igen.

Ikväll ska man då som sagt på date! Får la se hur det går.. men det går nog fint!
mer om det senare....

Har letat lite idag om försäkringar till 43 fots yachten som jag vill köpa men inte hittat någon som vill försäkra den tyvärr..

Tjackat ny kamera idag.. den förra gick en blöt död till mötes. jag menar killar och tvättmaskiner hör inte ihop!

Rolig kommentar från mor förut när jag städade som mest i mitt rum, dammsög och grejjer..

-Väntar du besök?
-njae vadå?
-städar gör du ju aldrig annars!
-nej.
-Vem är hon?

dags för lite mat tror jag!


HAHAHAHA  fan va najs! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2053784.ab
riktigt kul att det inträffade i en vegan familj :D hahahahahhahaha

pusstjaop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0