Helgen

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch him now, here he comes

Fan nu börjar jag bli förkyld också det är inte bra!
Var som sagt nere i GBG i fredags och shoppade lite med maggan.. åkte senare hem för att sedan åter igen träffa Maggan. Satt och förkrökade på hans rum. dock inte så hårt som tur va. blev ett par bärs och massa go musik istället :)

Hade planer på hotellet så vi började traska dit (förutom Maggan och Stenson som skulle till gbg)
Men jag gick tillbaka till maggan för att sedan åka med dom till gbg =)

Gårdagen var rätt slapp.. var uppe vid båten och var på bryggmöte och passade på att kika till båtarna =)
Dom flöt och small igång allihop. Kom på det att jag MÅSTE fixa en försäkring till fiskebåten så jag kan ta över den..
Vill verkligen ha den till vilka pengar som helst =)

image62

image63




Kommentarer
Postat av: Rob

rädda båten nu från sin undergång!

2008-03-09 @ 18:01:15
Postat av: maggan

Jävla skumt att du bara vände sådär från hotet, fanns de någon anledning? ;)
Fiskebåten, är de eran gammla?
Kalla den inte fiskebåten, de låter inte så vräkigt.
Kalla den 13metarn ;)

2008-03-12 @ 14:37:24
Postat av: lajn

Nu är det väl inte så vräkigt att mäta båten i meter heller. fot ger mer status;)

2008-03-12 @ 16:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0