Ledig fredag =)

Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt 
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt. 
Det är väl sagt av nån stackare som aldrig ramlar 
runt med dig, med dig, med dig

Bloggtorkan fortsätter...

Idag tog jag på mig mina spenderarbyxor och åkte ner till gbg.
Mötte upp Maggan vid Ninas lägenhet för att senare dra ner på stan för en fika på Soho
image59

Diskuterades gamla minnen från lågstadiet om vilka vi trodde hade pundat ner sig och vilka som snoffsat upp sig osv =) Snackades om gamla lärare som vi hatade och gillade osv =) kom fram till att vi hade rätt hyffsade lärare.

En kopp te och en kokosruta senare så traskade vi ut på Göteborgs gator gick runt en del innan vi till slut traskade in på NK. Inhandlades en skjorta på Levi's butiken vilket jag är nöjd med =)
image60

Väldigt smårutig, syns knappt på bilden men den är snygg iallafall =)

Maggan hittade en parfym som han ville ha men den var slut. too bad for him men den skulle nog inkomma under morgondagen.. Drog in en sväng på H&M också när vi ändå gick förbi. hittade en tröja eller vad man ska säga där,

image61

Nu ska jag åka till Maggan igen! tjolahopp och puss!

Kommentarer
Postat av: christine

WOW! Riiiiiktigt snygga båda två. Måste nog messa dig å säga det nu! :P

2008-03-07 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0