Snart är det dags för allsvensk premiär!

Det fanns en ängel som jobba vid en svarv
Under trettio år på samma varv
och han var en av dom 
som sjöng en sång för blåvitt
på läktaren gång på gång!

Oj vad det pirrar i kroppen! det är precis som man är kär!
Kom hem ifrån sthlm igårkväll och for direkt till Linus för att senare cykla till Carmens.. 
Oj vad längesedan det var man cyklade. första gången jag cyklade i år tror jag :)
Träffade upp Viktor, Jossan och stensson där! tog några pilsner och sen begavs det till Stures för lite bowlingspel!
Riktigt skoj faktiskt!

Idag har jag hängt på stan litegrann.. kikade till den nya gallerian i stan. RIKTIGT NAJS!!!
Nu har vi till och med 2 rulltrappor i stan :D haha Storstad!
Hittade en riktigt najs klocka faktiskt som jag slog till på!

Ikväll ska vi bege oss ner mot GBG för lite inflyttningsfest och sen utgång!

Nä nu ska jag sitta och vara rörd framför blåvitts guld-dvd

Tack Arla för dom nya mjölkpaketen. mycket enklare att dricka rätt ur :D

image64






-En Stad, Ett Lag-

Blåvitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0